CERE OFERTĂ

NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTERPERSONAL


Ultima modificare : 19 Martie 2024

Acest document („Notă de informare”) explică modul în care colectăm și prelucrăm datele
dvs. cu caracter personal atunci când utilizați sau interacționați cu website-ul nostru,
https://www.flavours.ro/ (denumit în continuare „Site-ul”).
Noi, Oceanul Indian S.A. („Oceanul Indian”, „Noi” sau „Societatea”) vă prelucrăm datele cu
caracter personal în calitate de operator de date și tratăm cu seriozitate confidențialitatea
acestora în conformitate cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal. Sediul
nostru social este înregistrat la adresa Str. Elena Văcărescu, nr. 74, Bl. XXI/2, ap. 1, Sector 1,
București. Oceanul Indian este înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul
J40/5807/2010, având codul fiscal RO17572759.
Părerea dvs. contează pentru noi – dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la informațiile
prezentate în această Notă de Informare, ne puteți scrie la adresa de e-mail office@flavours.ro
sau la adresa: Str. Elena Văcărescu, nr. 74, bl. XXI/2, parter, Sector 1, Bucuresti.
CUI NE ADRESĂM?
Această Notă de Informare vizează următoarele categorii de persoane vizate (denumite în
mod colectiv „Persoane Vizate”):
 Clienți, persoane fizice, și reprezentanți (legali sau convenționali) ai clienților, persoane
juridice, precum și persoanele de contact desemnate/autorizate să acționeze în numele
acestora („Clienți”);
 persoanele fizice care accesează și interacționează în orice alt mod cu Site-ul, fără a
avea calitatea de Client, („Utilizatori”).
CARE SUNT CATEGORIILE DE DATE PE CARE LE PRELUCRĂM?
În funcție de modul cum interacționați cu Noi și serviciile noastre, inclusiv Site-ul, putem
prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:
 date de identificare, cum ar fi: numele, prenumele, sexul, vârsta, data nașterii.
 date de contact, cum ar fi: adresa de domiciliu, adresa de corespondență (de afaceri), e-
mailul, numărul de telefon, când este cazul - date privind societatea pe care o reprezentați
(și în numele căreia acționați).
 date privind serviciile, cum ar fi: data și locația evenimentului, numărul de invitați,
preferințe culinare și alte informații în legătură cu serviciile pe care ni le puteți comunica,
precum și feedback-ul transmis de dvs. cu privire la serviciile Societății.
 date colectate de cookie-uri și alte tehnologii similare. Detalii referitoare la prelucrarea
datelor prin intermediul unor astfel de tehnologii regăsiți accesând secțiunea Analiza
modului de utilizare a Site-ului și publicitate online adaptată de mai jos:
Putem obține aceste date:
(i) dacă sunteți Client, atunci când ne furnizați dvs. aceste date, în nume propriu sau
clientul în numele căruia contractați serviciile ne transmite aceste date, respectiv dacă2
ne transmiteți feedback legat de serviciile noastre, solicitări de oferte legate de
organizarea evenimentelor noastre de catering sau când realizați rezervări online
pentru organizarea unor evenimente. Datele sunt obținute atunci când le furnizați prin
intermediul formularului de contact de pe Site;
(ii) dacă sunteți Utilizator, ori de câte ori navigați pe Site-ul nostru , respectiv dacă ne
transmiteți feedback legat de serviciile noastre, solicitări de oferte legate de organizarea
evenimentelor noastre de catering, când realizați rezervări online pentru organizarea
unor evenimente, sau deopotrivă pentru a ne transmite diverse reclamații sau alte
solicitări. Datele sunt obținute atunci când le furnizați prin intermediul formularului de
contact de pe Site.
Atunci când primim datele direct de la dvs. vom considera că acestea sunt reale, corecte,
complete și că se referă la dvs. Vom depune eforturi rezonabile să ne asigurăm că datele sunt
reale, corecte și că vă aparțin, iar în situația în care vom avea suspiciuni că ne transmiteți date
incorecte, incomplete sau că folosiți fără autorizare datele altei persoane, vom lua măsuri
pentru clarificarea și remedierea situației. Aceste măsuri ar putea consta în: actualizarea,
completarea sau ștergerea datelor, limitarea accesului la datele utilizate nelegal.
Nu suntem responsabili pentru modul de prelucrare a datelor de către alte platforme în cadrul
cărora avem deschise pagini (Facebook, Instagram, Youtube), atunci când le accesați de pe
Site-ul nostru.
DE CE PRELUCRĂM DATE CU CARACTER PERSONAL?
A. Dacă sunteți Client, Societatea prelucrează datele dvs. cu caracter personal având în
vedere următoarele scopuri și temeiuri:1. Scopul: Asistența și gestionarea relației cu Clienții
Putem utiliza datele dvs. de contact, datele de identificare, pentru a vă contacta în
legătură cu orice probleme legate de relația noastră comercială, de exemplu:
(i) pentru a veni în întâmpinarea dvs. și a vă răspunde la orice întrebări/solicitări
formulate de dvs. sau în numele clienților;
(ii) pentru a analiza și pentru a răspunde la solicitările dvs. privitoare la organizarea
de evenimente;
(iii) pentru a analiza și pentru a răspunde feedback-ului oferit de dvs. sau în numele
clienților.
Temeiuri juridice: interesele noastre legitime, susținute de necesitățile comerciale
privind implementarea și desfășurarea activităților de gestionare a relației cu clienții.
2. Scop: Organizarea și optimizarea activității și serviciilor Societății
Analizăm serviciile și produsele noastre, precum și interacțiunea sau experiența dvs. cu
acestea pentru că ne dorim să ne îmbunătățim continuu serviciile.3
De asemenea, utilizăm datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate pentru a
organiza în mod optim și pentru a eficientiza activitatea și serviciile noastre. Cu titlu de
exemplu, datele pot fi utilizate:
(i) să înțelegem și să evaluăm performanțele ofertei curente pentru a putea dezvolta
și a vă oferi servicii noi;
(ii) gestionarea investigațiilor declanșate de autoritățile publice și apărarea intereselor
și drepturilor Societății în diverse investigații, proceduri administrative și judiciare,
litigii etc.;
(iii) pentru investigarea fraudelor în desfășurarea relațiilor contractuale;
(iv) pentru organizarea clienților în baze de date interne și gestionarea acestora de
către structurile și departamentele interne;
(v) ca urmare a unor audituri interne și/sau investigații derulate de Societate.
Temeiul juridic: interesul nostru constând în nevoile noastre legitime de a analiza
performanța și funcționalitatea serviciilor noastre și modul în care putem îmbunătăți
serviciile și produsele noastre, precum și cel de a ne apăra drepturile și interesele în
contextul unor fraude/dispute cu clienții, după caz, de a pune informații la dispoziția
autorităților publice/instanțelor ori de a păstra anumite date.
3. [Scop: Comunicări comerciale către clienți
Vom folosi datele dvs. de contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și
serviciile destinate clienților Societății. Astfel, vă putem transmite (i) buletine
informative sau alte materiale similare, (ii) să vă informăm cu privire la oferte, promoții,
concursuri, loterii promoționale sau alte acțiuni de marketing similare și/sau (iii) să vă
invităm să participați la sondajele sau studiile noastre de piață sau când ne furnizați
feedback cu privire la produsele și serviciile noastre.
Vă vom transmite aceste comunicări utilizând poșta electronică (adresa de e-mail și/sau
SMS). Vom concepe campaniile de marketing astfel încât să evităm transmiterea
acestora în mod excesiv. Dacă nu doriți să fiți contactat pentru acest scop, vă rugăm să
ne anunțați.
Temeiul juridic: prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul
dvs., dacă alegeți să-l furnizați.]
4. Scop: Conformarea cu cerințe legale
Prelucrăm (inclusiv comunicăm) datele dvs. cu caracter personal dacă este necesar
pentru a ne conforma unor cerințe de reglementare (la nivel național sau la nivelul Uniunii
Europene).
Temeiuri juridice: (i) conformarea cu obligațiile legale sau (ii) interesul nostru legitim
de a adresa și gestiona cerințele legale relevante, aplicabile Societății.
B. Dacă sunteți Utilizator, Societatea prelucrează datele dvs. cu caracter personal având în
vedere următoarele scopuri și temeiuri:
1. Scopul: Asistența și gestionarea relației cu clienții4
(i) Putem utiliza datele dvs. de identificare și de contact pentru: pentru a răspunde la
orice întrebări și pentru a veni în întâmpinarea oricăror probleme pe care le puteți
avea în legătură cu Site-ul.
(ii) pentru a veni în întâmpinarea dvs. și a vă răspunde la orice întrebări/solicitări
formulate de dvs. privitor la serviciile noastre, respectiv organizarea evenimentelor
noastre de catering; pentru a analiza și pentru a răspunde feedback-ului pe care îl
oferiți cu privire la produsele și serviciile noastre.
Temeiul juridic: (i) interesul nostru legitim de a furniza Utilizatorilor informații relevante
și actualizate în legătură cu serviciile pe care clienții intenționează să le achiziționeze,
precum și implementarea și desfășurarea în mod adecvat a activității de asistență și
gestionare a relației cu clienții (inclusiv Utilizatorii desemnați de client) și (ii)
consimțământul dvs., dacă alegeți să-l furnizați.
2. Scop: Comunicări comerciale către clienți
Vom folosi datele dvs. de contact pentru a vă ține la curent cu privire la produsele și
serviciile destinate clienților Societății. Astfel, vă putem transmite (i) buletine
informative sau alte materiale similare, (ii) să vă informăm cu privire la oferte, promoții,
concursuri, loterii promoționale sau alte acțiuni de marketing similare și/sau (iii) să vă
invităm să participați la sondajele sau studiile noastre de piață sau când ne furnizați
feedback cu privire la produsele și serviciile noastre.
Vă vom transmite aceste comunicări utilizând poșta electronică (adresa de e-mail și/sau
SMS). Vom concepe campaniile de marketing astfel încât să evităm transmiterea
acestora în mod excesiv. Dacă nu doriți să fiți contactat pentru a primi informații cu privire
la ofertele noastre, vă rugăm să ne anunțați.
Temeiul juridic: prelucrarea datelor dvs. pentru acest scop are la bază consimțământul
dvs., dacă alegeți să-l furnizați.
3. Scopul: Analiza modului de utilizare a Site-ului și publicitate online adaptată
Atunci când accesați sau utilizați Site-ul nostru, colectăm prin intermediul cookie-uri și
altor tehnologii similare informații statistice și agregate, care nu vă pot identifica la nivel
individual, pentru scopul efectuării unor analize privind funcționalitatea și performanța
acestora. Suntem direct interesați de modul în care utilizați Site-ul (de ex, paginile
frecvent accesate sau perioada de timp pe care ați petrecut-o pe o anumită secțiune din
Site) pentru a înțelege nevoile clienților pe care îi reprezentați și a le oferi o experiență
mai bună în ceea ce privește interacțiunea cu aceste platforme.
De asemenea, putem utiliza rezultatele acestor analize în combinație cu alte tehnologii de
urmărire pentru a analiza comportamentul și interesele dvs. în mediul online pentru a vă
servi publicitate personalizată.
Temeiuri juridice: în funcție de categoriile de cookie-uri, ne bazăm pe (i) interesul legitim
de a ne asigura că serviciile noastre funcționează corespunzător în ceea ce privește așa-
numitele „cookie-urile necesare”, sau (ii) consimțământul dvs. pentru așa-numitele
„cookie-urile de analiză” și „publicitate online adaptată”.
Pentru acest scop, utilizăm următoarele instrumente:5
A. Google Analytics. Cu acordul dvs., colectăm prin intermediul serviciului Google
Analytics, furnizat de Google LLC („Google”) informații statistice și agregate ce ne permit
să înțelegem modul cum funcționalitățile Site-ului sunt folosite de Utilizatori, fără însă ca
rezultatele analizei respective să vă identifice în mod direct.
Google colectează anumite informații (de ex., dispozitivul utilizat pentru a naviga pe Site,
sistemul de operare utilizat, adresa IP, ora solicitării către server, etc.) pentru a evalua
modul cum Utilizatorii interacționează cu și utilizează Site-ul și pentru a întocmi diverse
rapoarte despre activitatea acestora. Pentru a proteja identitatea Utilizatorilor, adresele IP
analizate de Google sunt supuse unui proces de pseudonimizare, astfel încât nu este
posibilă atribuirea acestora persoanei dvs..
Puteți afla mai multe informații despre modul cum Google și societățile sale afiliate
colectează, prelucrează și protejează datele cu caracter personal accesând secțiunile
“Informațiile colectate de Google” și “De ce colectează Google date” la următorul link:
https://policies.google.com/privacy?hl=ro.
Puteți opta sau refuza colectarea acestor informații despre dvs. de către Google:
• cu ajutorul setărilor din browser-ul dispozitivului dvs.
• accesând website-ul nostru prin funcționalitatea Private/Incognito al browser-ului de pe
care navigați.
B. Facebook Analytics. De asemenea, utilizăm, sub rezerva consimțământului dvs.,
serviciul de analiză Facebook Analytics, un serviciu al Facebook, Inc („Facebook”).
Folosim acest serviciu pentru a înțelege cum interacționați cu Site-ul. În concret,
Facebook analizează interacțiunea dvs. cu Site-ul și/sau funcționalitățile acestuia (de ex.,
cât de des Utilizatorii accesează Site-ul, cât timp petrec în anumite secțiuni ale acestuia,
frecvența cumpărăturilor, etc.) și ne transmite rapoarte agregate despre comportamentul
și profilul demografic al Utilizatorilor. Informațiile transmise de Facebook nu ne vor
permite să vă identificăm în mod direct în funcție de interacțiunea și evenimentele
generate de dvs. pe Site. Putem, de asemenea, să analizăm și să îmbunătățim
campaniile noastre de publicitate online.
Puteți afla mai multe informații despre modul cum Facebook și societățile sale afiliate
colectează, prelucrează și protejează datele cu caracter personal accesând
https://www.facebook.com/about/privacy/
Puteți opta sau refuza colectarea acestor informații despre dvs. de către Facebook
• cu ajutorul setărilor din browser-ul dispozitivului dvs.
• accesând website-ul nostru prin funcționalitatea Private/Incognito al browser-ului de pe
care navigați.
CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE PERSOANELOR VIZATE?
Păstrăm datele cu caracter personal ale Persoanelor Vizate cât este necesar pentru
îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea prevederilor legale
aplicabile în materie, precum și a procedurilor interne privind retenția datelor.
În cazul în care legislația în vigoare ne impune păstrarea datelor pentru perioade mai
îndelungate, vom respecta termenele de retenție stabilite conform obligațiilor legale (de ex, în6
cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de păstrare prevăzut
de lege este de 5 ani de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost
întocmite).
Datele aferente cookie-urilor și tehnologiilor similare sunt păstrate conform termenelor
specifice, stabilite pentru respectivele tehnologii, termenul de stocare putând fi între durata
sesiunii de navigare (pentru cookie-uri necesare) și o durată de până la 3 ani (pentru cookie-
uri de analiză/marketing).
Dacă vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing, Societatea
va înceta prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în acest scop, fără însă a afecta
prelucrările desfășurate pe baza consimțământului exprimat de către dvs. înainte de
retragerea acestuia.
CARE SUNT DREPTURILE PERSOANEI VIZATE?
Conform legii, Persoanele Vizate beneficiază de următoarele drepturi legate de prelucrarea
datelor cu caracter personal:
 dreptul de acces: respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea Societății cu
privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de
prelucrare cum ar fi: modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face
prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
 dreptul de rectificarea datelor: Persoanele Vizate pot să ne solicite să modificăm
datele incorecte privind Persoanele Vizate ori, după caz, să completăm datele care sunt
incomplete; Rectificarea/completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost
transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau
presupune eforturi disproporționate
 dreptul la ștergere: Persoanele Vizate pot solicita ștergerea datelor lor cu caracter
personal atunci când: (i) acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-
am colectat și le prelucrăm; (ii) a fost retras consimțământul pentru prelucrarea datelor
cu caracter personal și noi nu le mai putem prelucra pe alte temeiuri legale; (iii) datele
cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii; respectiv (iv) datele cu caracter
personal trebuie șterse conform legislației relevante;
 retragerea consimțământului: Persoanele Vizate pot să își retragă oricând
consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază
de consimțământ;
 dreptul de opoziție: Persoanele Vizate se pot opune oricând prelucrărilor pentru scop
de marketing, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Societății, din motive
care țin de situația lor specifică;
 dreptul la restricționarea prelucrării: Persoanele Vizate pot solicita restricționarea
prelucrării datelor lor cu caracter personal dacă: (i) contestă corectitudinea datelor cu
caracter personal, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor în
cauză; (ii) prelucrarea este ilegală, iar Persoana Vizată se opune ștergerii datelor cu
caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; (iii) datele nu ne mai
sunt necesare prelucrării, dar Persoana Vizată ni le solicită pentru o acțiune în instanță;
respectiv (iv) în cazul în care Persoana Vizată s-a opus prelucrării, pentru intervalul de7
timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Societății ca operator prevalează
asupra drepturilor Persoanei Vizate.
 dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate: respectiv dreptul de a nu
fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate,
inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care cu privire la persoana dvs.
sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;
 dreptul la portabilitate: Persoanele Vizate pot solicita, în condițiile legii, să le furnizăm
datele cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi
citită în mod automatizat, când le prelucrăm datele în baza consimțământului
acestora/contractul încheiat cu acestea. Dacă Persoanele Vizate ne solicită acest lucru,
putem să transmitem respectivele datele unei alte entități, dacă este posibil din punct de
vedere tehnic.
 dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor
cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați
necesar.
Pentru orice întrebări despre această Notă de Informare, sau dacă Persoanele Vizate doresc
să își exercite drepturile, putem fi contactați astfel:
În atenția: Responsabilului cu Protecția Datelor Societății (DPO)
Adresă de Corespondență: Str. Elena Văcărescu, nr. 74, bl. XXI/2, parter, Sector 1,
Bucuresti.
Email: office@flavours.ro